Thursday, April 14, 2011

مانور مشترک آتش‌نشاني و شرکت برق شرق تهران

خبرگزاري آريا- براي ايجاد هماهنگي هر چه بيشتر ميان سازمان‌هاي ذيربط در اجراي عمليات نجات افراد ي که در آتش‌سوزي‌ها دچار برق گرفتگي مي‌شوند، مانور مشترکي اجرا شد.
به گزارش آريا، اين مانورکه در آن آتش‌نشانان ايستگاه‌هاي 57، 56 و 92 منطقه 3 عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران، ماموران شرکت برق منطقه شرق تهران و ستاد بحران منطقه 4 شهرداري تهران شرکت داشتند در منطقه تهران پارس و خيابان اتحاد برگذار شد.
امير مهدياني معاون منطقه 3 عمليات سازمان آتش‌نشاني گفت: اين مانوربراي افزايش توان عملياتي آتش‌نشانان و ايجاد هماهنگي بيشتر همچنين آشنايي با حوادث ناشي ازبرق طبق سناريوي از پيش تعيين شده با موفقيت انجام شد.
وي افزود: آتش‌نشانان دراين مانور عمليات امداد و نجات را در آتش‌سوزي فرضي در مورد يکي از ماموران شرکت برق که هنگام کار بر روي بالابر در ارتفاع 5متري از سطح زمين دچار برق گرفتگي شده بود با موفقيت اجرا کردند.
آتش‌نشانان با بکارگيري تجهيزات ويژه خاموش کننده و ايمني و با رعايت اصول ايمني فرد برق گرفته را از ميان سبد بالابر به سطح زمين انتقال دادند تا به مرکز درماني اعزام شود.
به گزارش پايگاه خبري 125، مهدياني افزود: آتش‌نشانان همچنين عمليات خاموش کردن آتش‌سوزي فرضي در پست برق 20 کيلو ولتي را نيز با در نظر گرفتن خطرات برق فشار قوي انجام دادند.

No comments: