Sunday, January 30, 2011

برق گرفتگی یک نوجوان در ايستگاه اتوبوس در قلهک

پسر نوجوان كه در ايستگاه اتوبوس شهری دچار برق گرفتگی شده همچنان در حالت «كما» با مرگ دست و پنجه نرم می‌كند و پزشكان وضعيت او را وخيم اعلام كرده‌اند....
پسر نوجوان كه در ایستگاه اتوبوس شهری دچار برق گرفتگی شده همچنان در حالت «كما» با مرگ دست و پنجه نرم می‌كند و پزشكان وضعیت او را وخیم اعلام كرده‌اند.

این در حالی است كه به گفته اهالی محل تاكنون چند تن دیگر از شهروندان در همین ایستگاه دچار برق گرفتگی و حادثه شده بودند. یوسف اسلامی پدر علیرضا – 16 ساله – درباره این حادثه هولناك گفت: عصر یكشنبه 26 دی پسرم به دنبال خروج از آموزشگاه زبان حوالی محله قلهك به سوی خانه در حركت بود كه ناگهان هنگام عبور از كنار ایستگاه اتوبوس روبه‌روی بیمارستان ایرانمهر – در خیابان شریعتی – بر اثر برق گرفتگی شدید دچار تشنج شد و نیمه جان روی زمین افتاد.

همان موقع شاهدان با مشاهده این صحنه دلخراش بلافاصله پیكر پسرم را به بیمارستان ایرانمهر منتقل كردند. پزشكان نیز پس از معاینات لازم اعلام كردند علیرضا به خاطر شدت مصدومیت به كما رفته است.

بنابراین بلافاصله پسرم را در بخش مراقبت‌های ویژه بستری كردند. پدر نوجوان مصدوم در ادامه گفت: در حال حاضر شكایتی علیه شهرداری منطقه و مسئولان مربوطه از جمله اداره برق مطرح كرده‌ام‌. پرونده نیز از سوی دادیار دادسرای ونك در حال رسیدگی است. وی افزود: بعد از این حادثه دلخراش چندین بار با شهرداری تماس گرفتم و موضوع را با آنها در میان گذاشتم.

اما تاكنون هیچ پاسخی نشنیده‌ام. این در حالی است كه شرایط جسمی پسرم بشدت وخیم است و نمی‌دانم مسئولان شهرداری چرا تاكنون به این موضوع توجهی نكرده‌اند. یكی از شاهدان حادثه كه پسر مصدوم را به بیمارستان منتقل كرده بود نیز به خبرنگار ما گفت: این ایستگاه حدود یك سال قبل راه‌اندازی شده است. حال آنكه پیمانكار برای روشن كردن لامپ‌های داخل ایستگاه سیم‌كشی غیرمجاز كرده است.

بنابراین در مواقع بارندگی شاهد اتصالی سیم‌ها و بروز حادثه برای رهگذران یا مسافران اتوبوس هستیم. البته بارها این موضوع را به مسئولان شهرداری اعلام كرده‌ایم. متأسفانه تاكنون هیچ كس به این موضوع كه با جان مردم سر و كار دارد توجهی نكرده بود تا اینكه پس از بروز حادثه دلخراش برای پسر نوجوان رهگذر مسئولان شهرداری و اداره برق رسیدگی به موضوع را در دستور كار قرار دادند. گفتنی است پزشكان حال علیرضا را بشدت وخیم اعلام كرده‌اند. با این وجود تلاش تیم پزشكی برای نجات جانش همچنان ادامه دارد.
منبع:tabnak.ir

No comments: