Monday, November 15, 2010

دومين همايش ملي ايمني ساختمان

اين همايش توسط موسسه خانه عمران روز پنجشنبه 19 آبان 1389 در مركز همايشهاي بين المللي دانشگاه شهيد بهشتي تهران، با حضور دست اندركان، صاحب نظران و متخصصان و فعالان صنعت ساختمان و مسئولين و نمايندگان وزارتخانه هاي كار و امور اجتماعي، بهداشت و درمان، مسكن و شهرسازي، سازمانهاي نظام مهندسي و شهرداري آغاز به كار نمود.
در روز اول 33 مقاله در سه سالن بصورت موازي در حوزه هاي مختلف فني و مديريتي در زمينه ايمني ساختمان ارايه و در پايان همانروز ميزگرد آسيب شناسي ايمني در كارگاههاي ساختماني برگزار شد. روز دوم نيز ( 20 آبان )، به برگزاري شش كارگاه آموزشي تخصصي در صبح و بعد از ظهر اختصاص يافت.
از نقاط قوت اين همايش مي توان به برگزاري نمايشگاه جانبي آن اشاره نمود كه شركت ها و موسسات ارائه دهنده خدمات ايمني / HSE و توليد كننده وسائل و تجهيزات و شركتهاي بيمه‌گر در آن حضور داشتند.
ابتكاري كه از سوي برگزار كنندگان همايش شاهد آن بوديم، برپايي مانور كار در ارتفاع و عمليات امداد و نجات بود كه توسط يكي از شركتهاي تخصصي در اين زمينه برگزار گرديد و با استقبال حاضران مواجه شد.بيانيه پاياني همايش با كسب نظرات تمام ارائه دهندگان مقالات و شركت كنندگان در همايش در حال تدقيق بوده كه پس از نهايي شدن به اطلاع عموم خواهد رسيد.
فهرست مقالات ارائه شده و مشخصات كارگاههاي آموزشي و برنامه هاي همايش را مي توانيد از لينك ذيل دريافت نماييد.
دريافت فايل فهرست مقالات
با تشكر از آقاي مهندس رياحي

No comments: