Tuesday, June 22, 2010

عابر بانك برق دار ، جان دختر بچه را گرفت

ترانك دانگ ، رئيس شركت برق سايگون كه تكنسين هايي را پس از حادثه به صحنه اعزام كرد، گفت اين باجه به خاطر سيم كشي ضعيف برق دار شده بود.
همشهري آنلاين : پزشكان گفتند كه يك دختر بچه 10 ساله در ويتنام به خاطر تماس دستش با باجه عابر بانك دچار برق گرفتگي شده و جانش را از دست داده است.
خبرگزاري آلمان از هانوي گزارش داد ، روزنامه توئوي تره ( Tuoi Tre ) نوشت چائولين يوين پنجشنبه پس از تماس با بدنه فلزي يك دستگاه عابر بانك كه در پنج متري دروازه دبستان محل تحصيلش قرار داشت ، جان باخت. يوين در پياده رو منتظر والدينش نشسته بود تا او را به منزل ببرند.
اين دستگاه عابر بانك متعلق به آگريبانك ( Agribank ) * بزرگترين بانك تجاري ويتانم است. پليس و مقامات آگريبانك از اظهار نظر در باره اين حادثه خودداري كردند.
اين حادثه صفحه نخست بسياري از روزنامه هاي سراسر ويتنام را به خود اختصاص داد، كشوري كه ضعيف بودن ايمني وسايل برقي در آن به عاملي براي نگراني فزاينده افكار عمومي تبديل شده است.
در فاصله ماه هاي ژوئن تا ژانويه ، سه بچه مدرسه اي ديگر هم بر اثر برق گرفتگي در پياده روها و سايت هاي ساختمان سازي در شهر هوچي مينه جان خود را از دست دادند.

No comments: