Tuesday, February 1, 2011

حادثه دلخراش برق گرفتگی مرد 25 ساله !!

این مرد ۲۵ ساله که پدر یک دختر بچه سه ساله است، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی آمریکا، عنوان کرد…
یک مرد اهل ایالت «تگزاس» که صورت خود را به طور کامل بر اثر برق‌گرفتگی از دست داده بود، تحت عمل جراحی موفقیت‌آمیز قرار گرفت.
این مرد که «دالاس سی. وینز» نام دارد، دو سال پیش در پی یک برق گرفتگی شدید دچار سوختگی از ناحیه صورت شده و بینی، چشمان و دهان خود را از دست داد و هم‌اکنون پس از انجام ده‌ها مورد عمل جراحی می‌تواند با دهانش حرف بزند و با بینی‌اش تنفس کند، اما همچنان چشم ندارد.
این مرد ۲۵ ساله که پدر یک دختر بچه سه ساله است، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی آمریکا، عنوان کرد: مخارج عمل جراحی بسیار بالا است، اما من از بیمه پدرم استفاده کردم و در این مدت بارها مورد آزمایشات روانشناسی قرار گرفتم؛ چرا که همسرم مرا رها کرده و در حال جدایی از من است. او شوهر بدون صورت نمی‌خواهد.
این مرد در نوامبر سال ۲۰۰۸ میلادی حین کمک به عمو و برادرش برای نقاشی کردن کلیسای منطقه «فورت وورث» در تگزاس به یکباره کنترل خود را از دست داده و بر روی کابل فشار قوی سقوط کرد.
وی به مدت سه ماه در کما بوده و شش ماه هم برای بهبودی وضعیت سوختگی خود در بیمارستان بستری شد. تمام این مدت هم پیش از این که اهدا کننده عضوی پیدا شود، به جای آن که دهان، دندان، پلک، ابرو و چشم و بینی داشته باشد، پوست جای آن‌ها را گرفته بود.همچنین این مرد ۲۵ ساله با عصای مخصوص نابینایان حرکت می‌کند.

گردآوری : پایگاه اینترنتی تکناز